468x60 Ads

.


Мессенжер ирдэг хайрын спамууд

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjpAnOh_Rqx1VasGlKmWA-SyPYgjkzGP201pWojWRGRgbUOzOnlWwEF-ahRNBB7qgE6ULAze9IaaquA2a2AMT-w7YfI5wl47qPbqez9WgxhgM87J1x0_pHTQwNHjEDxKkbXmhs2vImtSq4w/s320/spm.jpg 
Бурхан охин тэнгэрvvдэд далавч тарааж єгсєн боловч чамд єгєєгvй. Хамгийн хєєрхєн охин тэнгэрээ алдахыг хvсээгvй биз.


Хэрвээ хэзээ нэгэн цагт нэг хєгшин сахалтай євгєн гэрт чинь дайрч орж ирээд чамайг уутанд хийгээд хаашаа ч юм авч явбал битгий гайхаарай. Би євлийн євгєнд шинэ жилээр чамайг бэлгэнд авахыг хvссэн юм.

Чиний дэлгэцэн дээр гарч буй энэ єчvvхэн vсэгнvvдээр єєрийнхєє агуу хайрыг илчэлж байна.

Анхаар! Та хайраар бvслэгдсэн. Бууж єгєхийг шаардаж байна.

Хэрвээ бурхан надаас юу болохыг хvсч байна гэж асуувал би чиний нулимс болохыг хvсэж байна. 

Чиний арьсанд чинь хvрч хацрыг чинь даган урсаж уруул дээр чинь vхэхийг хvсэж байна.


Тэнгэрийн уудамд хэдэн од
Тэнгисийн гvнд хэдэн чулуу байна
Тvvнээс илvv халуухан vнсэлтийг Чамдаа нисгэе.

Миний утас руу(компьютерт) диваажингаас залгаж(и-мэйл ирж) байна. Хамгийн хєєрхєн охин тэнгэр нь алга болчихжээ. Гэхдээ би чамайг барьж єгєєгvй шvv.
Намайг зvрхэндээ цоожлоод тvлхvvрээ залгиач.

Энэ хорвоо ертєнцийн хувьд чи ердєє хэн нэгэн... Харин хэн нэгний хувьд чи єєрєє хорвоо ертєнц.

Таны vйлчилгээний хугацаа (интернэтийн эрх ) 20..-02-14 –нд дуусах тул хайртай хvндээ мессеж(и-мэйл) явуулж хугацаагаа сунгана уу.

Инээмсэглээрэй! Инээмсэглэл бол би чиний уруулыг хайрлах 2 дахь шалтгаан.

Би ид шидтэн байна. Гэхдээ “Чамгvйгээр уйдахгvй байх” гэдэг илбэ минь ажиллахгvй байна.

Чи анхны харцаар дурладаг гэдэгт итгэдэг vv? Эсвэл би ємнvvр чинь дахиад нэг єнгєрєх v.



Амттайхан хайр захиалсан уу? Хvлээж авсан бол гарын vсгээ зурна уу.



Єглєєний цайгаа уусайнгvй чамайг бодлоо
Єдрийн хоолоо идсэнгvй чамайг бодлоо
Орой ч хоолоо идсэнгvй чамайг бодлоо
Шєнє нойр хvрдэггvй ХООЛ идмээр байна...

1 сэтгэгдэл:

ranitka at: February 9, 2011 at 10:59 PM said...

he he ymar uulhun yum be

Post a Comment