468x60 Ads

.


Гайхалтай шүлэг

 http://fc01.deviantart.net/fs16/f/2007/126/9/d/Life_Is_Wonderful_by_afmrp.jpg
Ариун бүхний дээдийг би хайр гэж боддог
Атаархал бүхний дээдийг би шунал гэж боддог
Нандин бүхний дээдийг би итгэл гэж боддог
Надад заяасан чамайгаа би бурхан гэж боддог.
        Итгэл дутуу байвал найзыгаа л гэж ирээрэй
        Инээд дутагдаж байвал найзыгаа зорин ирээрэй
        Ганцаардаж гунисан үедээ найзыгаа л түшиж ирээрэй
        Найздаа чинь сэтгэлээсээ туслья 

Нүдээ аниад намайг бод жаргалтай байгаа биз
Зүрхээ дараад наймайг сана сайхан байгаа биз
Уйдаж байвал утсаар ярь би байж л байна
Боломжгүй байвал sms бич би уншиж л таараа
 
         Хэзээд найз чинь байхаа бардам  хэлье
         Хичнээн жил өнгөрсөн ч хайртайгаа нууцхан хэлье
         Аливааг туулах тэвчээр чинь би байя
         Амжилт бүхний чинь тэргүүнд хамт байя

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment