468x60 Ads

.


3хан үг (жижиг өгүүллэг)

Охин: Чи надад нээрээ хайртай юу?
Хөвгүүн: Тийм ээ, мэдээж.
Охин: Би чамаас хайртай гэдэг үгийг сонсмоор байна.
Хөвгүүн: Тэгэх шаардлагагүй.
Охин: Яагаад?
Хөвгүүн: Учир нь...


Охин: Би чамаас үгээрээ хэлэхийг чинь сонсмоор байна.
Хөвгүүн: Би чадахгүй ээ...
Охин зөөлнөөр мэгшин уйлж, хэлэв: Тэгвэл чи надад хайргүй юм байна. Тэр хоёр чимээгүй болж, алхан охины гэрийн гадаа ирэв.

Охин: Яагаад?
Хөвгүүн: Чи үнэхээр мэдмээр байна уу?
Охин: (хүйтнээр) Тийм.
Тэр охиныг зөөлнөөр тэврээд, хамрын үзүүр дээр нь үнсээд, чихэнд нь "
Яагаад гэвэл 3-хан үг хангалттай биш ээ..." гэж шивнэжээ.

5 сэтгэгдэл:

Ee at: January 3, 2011 at 9:44 PM said...

haha haha

tumka at: February 11, 2011 at 8:14 AM said...

hovguun ni ch uhaantai yumaa

Bodolxon at: February 11, 2011 at 9:00 PM said...

гоё хэлжээ нээрээ л гуравхан үг хангалттгүй юм билээ

Tselmeg Boldsaikhan at: February 12, 2011 at 2:26 AM said...

goy ymaa.

Anonymous at: June 18, 2013 at 5:17 AM said...

Infоrmative article, exactly what Ι wanted to find.



Also visit my ωeb-sіte :: raspbеrry κetone slim (http://leecolima.no-ip.org/)

Post a Comment