468x60 Ads

.


Янаглана амраглана

Эгшиглэн feat BX - 100%

Янаглан feat BiseX - 100%

Жинхэнэ сексийг хайсан аялал минь зогсохгvй ээ
Хамтрагч чи хаана ч байсан гэсэн чамайг заавал олох болно...


Сэрэл минь дvvрэн бас царай зvс сайн, эрхтэн дээгvvр
Надад хайртай хvн олон боловч би тэр нэгэн жинхэнэ секси бvсгvйг хvлээнэ

Чи 100% 100% Чи 100% One Hundred Percent

Над руу хандрахыг чинь би мэдэрсэн ч нуухыг оролдох болно
Намайг хvсдгийг чинь би мэдсэн ч бас чамаас зугтахыг хичээнэ
Утасны дугаарыг чинь би сонирхоно
Надад чам шиг г***й зєндєє олноороо
Даанч би миний сонирхол
Дэндvv секси би єєртєє

100% би 100% єєртєє итгэлтэй цээж томтой дажгvй тэр охин
100% би 100% бас секси
/тачаангуй тvvнд хvчин vзvvл залуу минь/

Цорын ганц хамтрагч минь чи хаана ч байсан би чамайг олоод нухах болно
Тэр vед энэ дуу минь чамд намайг эзэмдэх болно энэ дууг минь сонс

Болзоондоо чи ирэхдээ мєнгєлєг єнгєтэй бэлэг биш бэлгэвч
Надад таалагдах гэж бvv хичээ шалдан байхад л болно оо
Play boy, Victorias, Adriana харин надад дэндvv таалагдана Sexsace
Дотор нь чи хэн ч байж болно чиний гадна хэн байх нь надад чухал
(One Hundred Percent)

100% би 100% єєртєє итгэлтэй цээж томтой дажгvй тэр охин
100% би 100% бас секси
/тачаангуй тvvнд хvчин vзvvл залуу минь/

Цорын ганц хамтрагч минь чи хаана ч байсан би чамайг олоод нухах болно
Тэр vед энэ дуу минь чамд намайг эзэмдэх болно энэ дууг минь сонс

Чи чи 100% [4]
Чи тачаангуй
Чи sexy
Чи халуухан

1 сэтгэгдэл:

zula at: December 20, 2010 at 7:07 AM said...

haha yanaglan feat bisex yaar ineedteim bee

Post a Comment