468x60 Ads

.


76 гишүүн АХА-д

-    Дэлхийн хамгийн олон орноор явсан төрийн түшээ?
Алтай: –   Энхбаяр
-    Монголын чацарганы хаан хэн бэ?
Алтанхуяг: - Хуцаарй хулгайчаа шүүхэд өгнө шүү. Хаан жимс миний компани биш. Хааяа минийх гэж бодоод нээлт дээр нь би өөрөө очцон байдын байнлээ.


 
-    Чингис хааны нутагт төрсөн Монголын их хатан
Арвин:     -      Би

-     Төрийн ордон гэж юу вэ?
Бат-Эрдэнэ: - Спортын төв ордонтой адилхан ордон гэсэн бичигтэй.

-    Салхи хаашаа үүл юу гэдэг билээ?
Бат-Үүл:    -     Хэнтийрүү

-    Улаанкаа гэж хэнийг хэлдэг вэ?
Батбаяр : -     Улаан малгайт бид 2 ыг


-    10 саяын ард хэдэн тэг байдаг вэ?
Баттулга: - Тийм тоо байдымуу?

-    Толин хул дууны үгийг хэн зохиосон бэ?
Батхүү: -      Улсын нууц

-       Чингэлтэй уулыг дархан цаазтай болгоно гэж УИХ-д сонгогдон гишүүн?
Баярсайхан: -  Элбэгдорж

-    Фридландын зардлаар Нью-Йоркийн хөрөнгийн биржд хонх цохисон Монголын сангийн сайд?
Баярцогт -      3 сарын цалингаа хураагаад өөрийн зардлаар явсан шдээ би

-    АКА47 бууг зэвсэглэлд хэргэлдэг улсын нэр
Болд:       -     Би яаж мэддийн

-    Зам барихад хамгийн чухал юуг нь анхаарах вэ?
Буд:    -         Тендерийг нь!
-    Монголын хамгийн сүүлийн үеийн Королио
Гүндалай: - (БИ) гэж нүдээ хөдөлгөв


-    Лүнгийн замыг барилгүй луу унжсан УИХ-ын гишүүний компани
Дамба-Очир: - Там Очир

-    Монголд нүүрээ болон нэрээ өөрчилсөн дуучин
Кёкүшюзан Батбаяр: - Баясгалан сандэска

-    Хуварга хүн хүндэрхийг юу гэдэг вэ?
Ламбаа:  -     Лам баа

-    Ордонд Гена ороод ирвэл хамгийн түрүүнд хэнийг хайх вэ?
Лүндээжанцан: - Чебурашкаг

-    Хэлгүй байж байгаад хэлтэй болсон хүнийг яах гэдэг вэ?
Шинэбаяр - Шинэбаярдах

-    УИХ-ын хамгийн намхан гишүүн
Энхболд: - Батж
-    Худлаа яриад байгаарай
-    За за би мөөн мөн

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment