468x60 Ads

.


Хошин СМС (+18)

-би чамайг хvсэж байна-
-толгойг чинь доош харуулаад-
-орон дээр хэвтvvлэн хамаг биеийг чинь халуу дvvгvvлэе-
-одоо ханиад чинь намдах нь уу, аан-
-гар утсаа резинээр хамгаалаарай-
-бээлийтэй бол юунаас ч айх хэрэггvй-
-утасны сексийн зєвлєгєє-

-би чам дээр шєнє очноо-
-хєнжил доогуур чинь шургалан хамгийн эмзэг газрыг чинь олж-
-тэр хавийг чинь шунан сорох болно-
-энэ бол чиний дайсан шумуул байлаа-

-дэлхий дээр хоёр сая хvн унтаж байна-
-нэг сая хурхирж байхад нь нєгєє сая нь секс-
-тэднээс би нэг л хvнд хайртай-
-тэр бол миний энэ мсж-ийг уншиж байгаа чи-

-эмэгтэй хvнийг яаж найрах вэ-
-тvvнийг халамжил-
-соёлтой харьц-
-хvндэтгэ-
-энрхийл-
-харин эрэгтэй хvнийг хэрхэн...-
-аан, зvгээр л тvvний ємнє хувцасаа тайл-
-тэгээд нэг шар айраг єг-

-чиний хэлбэр тєрх гайхалтай, арьс чинь энхрий зєєлхєн-
-vнэр чинь мартахын аргагvй-
-нvд чинь харц булаам зєєлєн-
-чи ч намайг галзууруулах шахах юм даа-
-миний хайртай Ferrari F50 минь-

-тvvнийг гартаа атга-
-уруулаа зєєлєн хvргэ-
-тэр яг чулуу шиг хатуу байна уу-
-амтыг нь мэдэр-
-зєєлхєн уруулаараа шим-
-миний амттайхан стакан кока-кола минь-

-дурлалын жор-
-500 гр хvсэл, 300 гр дурлал-
-дээр нь vнсэлт нэмээд хоол бэлэн-
-тэгээд орон дээрээ аяглаад идээрэй-


0 сэтгэгдэл:

Post a Comment