468x60 Ads

.


Админы шөнө зүүдэлсэн зүүд мину

Дэлхийг аварж чадах л байсан юм даа.
Эрт урьдын цаг биш гэнэ. Шөнө зүүдэлсэн зүүд минь. Халуун нар шарсан сайхан өдөр хөл бөмбөг тоглоод байж байлаа. Тэгтэл гэнэт нар хиртэж эхлэв. Бид нар их гайхаж яаж байгаа юм болоо гэж гайхан бодлоршив. Тэгтэл тэнгэрээс нисдэг тавга бууж ирсэнээ. Би энэ дэлхий гариг эзлэнэ гэдэг юм даа. Эхнээс нь эхлээд хүмүүсийг алж эхлэв. Би зугтаж яваад тараншайнд унаад хэхэ. Тэгсэн тараншайнаас 1хүн гарж ирсэнээ чи бол дэлхийг аврах хүн байна гээд. Надаа 1цаг өгөв. Би соёлын шок тэр цаг дээр байсан 1 товч нь дээр дарсан чинь
http://alldayenergyspray.com/blog/wp-content/uploads/2009/09/greenranger.jpg Нөгөө дээр үед гардаг байсан сансрыг хамгаалагч болтрон болж хувирав. Wooow ямар гоё болоо вэ? гээд гайхан алмайрав...
Дэлхийг аварах аяан замдаа морьдов.
Тараншайнаас гараад ингэж хэлэв: Сансараас ирсэн чаралба минь надтай нэгийгээ үз гээд би тулаанд дуудав хэхэ. Админvs дэлхийг сөнөөгч
Би гараа атгаад брюсли шиг вуу гээд л орилоод...
Тэгсэн дэлхийг сөнөөгч харц нь майр зэвүүн наасан яаяа...
Яг зодолдох гээд дайрсан чинь өөдөөс чаралба юугсэн гэж бодож байна?
Хоюулаа покер тоглоё гэдэг юм даа хэхэ
Би гэж юм покер дуртай болохоороо тоглоод наасан хэхэ

Ингээд сэрэв цаг 12 болж байна

1 сэтгэгдэл:

Xltai ganz maamaa n... ^_~ at: December 27, 2010 at 6:02 AM said...

~kakakakakakaka

~valaishd mi ah!!!

~ta sanajeeno nogoo zvvdee

~gos gostoigo

~1la uulzjen gdg

~tuul golin ereg dr

~teed bi svns bolood

~kkkkkkkkk

Post a Comment