468x60 Ads

.


Энэ жилийн сүүлийн бичлэг

http://netdna.psdeluxe.com/wp-content/uploads/2010/12/2011_wallpapers/party_2011_year_wallpaper.jpg 
Эрхэм хүндэт Шилжилтийн уншигч нартаа энэ өдрийн мэнд. Бид нарын хүссэн хүлээсэн шинэ он гарах дөхөж байна. Юм бүхэн цоо шинэ Яг л шинэхэн бударсан цав цагаан цас мэт. Хүн бүр инээж баярласан сэтгэл нь догдолсон  цаана л нэг гоё.
Энэ онд бид бүхэн их бүтээл амжилтаар баяр баясгалангаар уйтгар гунигаар дүүрэн жинхэнэ адал явдалаар дүүрэн байсан билээ. Энэ сайхан оноо бүгдээрээ сайхан үдэж. Шинэ Оноо баяр хөөрөөр угтаж аваарай. Дараа жил та бүхэндээ
Больёооо гэтэлээ мөнгө олж 
Тэнгэр мэт их амжилт нэр хүндийг
Бурхан мэт эрүүл энх хүсэл бүхэн биелэх болтугай 
Ромео Жуллета мэт хайр дурлал ирэх болтугай гээд
Та бүхэнийгээ хүссэн Ерөөе  Шилжилт вебблогоос 
12гээд хүсэлээ шивнэхээ мартаваа

1 сэтгэгдэл:

wicas at: December 31, 2010 at 5:49 AM said...

Шилжилт вэбблогтоо шинэ оны мэндийг миний бие хүргэж байна.Энэ жил миний хувьд бүтээн байгуулалт,амжилт бүтээл,аз жаргалаар дүүрэн жил болж өнгөрөх гэж байна.Эдүүгээ төрсөнөөсөө хойш 20-н шинэ жил үзэж байгаада баяртай байна.За тэгээд намайг өдий зэрэгтээ зэрэгтээ өсгөж хүмүүжүүлсэн Аав,Ээж 2-р тоо маш их хайртай.Түүнчлэн миний найз буюу багш Төрөөдөө багш шавийн зүгээс бус найзийн зүгээс чамд үнэхээр их баяралдаг шүү.Чиний надад хэлсэн бүх юм үнэхээр сайхан байдаг шүү гээд найздаа бас хайртай гэж хэлеээ.Аан гэхдээ энэ хайр бол эр хүн эр хүндээ хайртай гэдэг утгаар нь хэлж байгаам шүү та бүхэнийг ойлгох байх гэж бодож байна.Та бүхэнийг гүнээ хүндэтгэсэн Н.Амарбаясгалан www.ehelsen.it.mn

Post a Comment